Registracija počinje pritiskom na dugme “Registracija” u gornjem desnom uglu početne strane.

Potrebno je da navedete svoju email adresu nakon čega će vam na nju biti poslata automatska poruka koja sadrži lozinku. Na prikazanoj stranici unesite lozinku i potvrdite unos klikom na odgovarajuće dugme. Otvoriće vam se početna stranica sajta, a kao potvrda uspešne registracije biće navedeno vaše ime pri vrhu svake stranice sajta.

U svakom trenutku se možete odjaviti sa sajta izborom opcije “Odjava”.

Registracija se obavlja samo jednom, a svaki sledeći put kupovinu možete započeti pritiskom na dugme “Prijava” i unošenjem svoje email adrese i dodeljene lozinke.

Uslovi i procedura reklamacija

U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu budite slobodni da nas kontaktirate. Trudićemo se da u najkraćem roku rešimo nastalu situaciju u vašu korist, kako biste bili zadovoljni kupovinom u BeeCool online prodavnici.

Uslovi i postupak reklamacije utvrđeni su Pravilnikom o rešavanju reklamacija potrošača TR BeeCool, koji je u skladu sa Zakonom o uslovima za obavljanje prometa robe i Zakonom o zaštiti potrošača.

Ukoliko ste primili pošiljku u kojoj se ne nalazi naručeni proizvod ili se nalazi proizvod koji niste poručili, ako je proizvod stigao oštećen ili neispravan, molimo vas da nas o tome obavestite 24h od prijema pošiljke. U ovim slučajevima, obavezujemo se da vam proizvod zamenimo, a sve troškove zamene snosi BeeCool. Potrebno je da proizvod vratite u orginalnom pakovanju. Ukoliko je defekt nastao kao posledica neodgovarajuće upotrebe nećemo moći da prihvatimo reklamaciju.

Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod za koji se ne izdaje garantni list, zbog nedostataka koji su nastali u roku od šest meseci od dana kupovine.

Prilikom reklamacije kupac je u obavezi:

  • da reklamaciju prijavi putem telefona 069.24.02.412 ili putem emaila reklamacije@beecool.rs
  •  da reklamirani proizvod pošalje poštom u originalnoj ambalaži sa pratećom dokumentacijom na adresu TR BeeCool, Milutina Milankovića 48, Novi Beograd
  •  da priloži kopiju računa o kupovini
  •  da iznese precizan opis neispravnosti proizvoda

TR BeeCool je u obavezi da potrošača obavesti o odluci donetoj po reklamaciji u zakonskom roku od 8 dana od dana prijema reklamacije i da osnovan zahtev iz reklamacije ispuni u daljem roku od 7 dana.

Ako je reklamacija osnovana, zbog nedostatka na proizvodu, potrošač ima pravo na:

  • zamenu kupljenog proizvoda za nov proizvod, odnosno proizvod odgovarajuće marke (modela, tipa) ili
  • povraćaj iznosa plaćenog za taj proizvod u visini maloprodajne cene tog proizvoda na dan vraćanja ili
  • otklanjanje nedostatka na proizvodu.

Potrošač nema prava iz prethodnog stava ako je nedostatak na robi nastao njegovom krivicom.

Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod za koji se izdaje garantni list zbog nedostataka koji su nastali u roku naznačenom na garanciji, od dana kupovine. Prilikom reklamacije kupac je u obavezi:

•    da reklamirani proizvod odnese u adekvatnoj ambalaži (ukoliko je moguće u originalnoj) u najbliži ovlašćeni servis, naznačen na garantnom listu,
•    da podnese na uvid original garantnog lista i računa o kupovini,
•    da iznese precizan opis neispravnosti proizvoda

Ovlašćeni servis je u obavezi da otkloni nedostatak. Ukoliko nije u mogućnosti da otkloni nedostatak, odnosno kvar na reklamiranom proizvodu, isti izdaje potvrdu o tome, što potrošaču daje pravo na:

  • zamenu kupljenog proizvoda za nov proizvod, odnosno proizvod odgovarajuće marke (modela, tipa) ili
  • povraćaj iznosa plaćenog za taj proizvod u visini maloprodajne cene tog proizvoda na dan vraćanja.

TR BeeCool zadržava sva prava promene cene proizvoda, ako ste poručili proizvod po jednoj ceni i sa tom cenom ste ga primili na kućnu adresu, a nakon toga je cena promenjena, imate pravo na povraćaj iznosa koji ste za proizvod platili.

Ukoliko potrošač želi da vrati robu iz nekih drugih razloga, odnosno da otkaže ugovor o kupovini, troškovi vraćanja robe i novca idu na njegov teret. U ovom slučaju, obavezno je robu vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i u originalnom, neoštećenom pakavanju.
Shodno Zakonu o zaštiti potrošača i ostalim relevantnim zakonima, garantujemo povraćaj sredstava kupcu na osnovu ishoda reklamacionog procesa. U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu, a bez obzira na razlog vraćanja, TR BeeCool je u obavezi da povraćaj vrši na način kako je novac i uplaćen ili po dogovoru.

Ukoliko imate neku drugu primedbu, molimo vas da nam pošeljete mail na reklamacije@beecool.rs i mi ćemo vam u najkraćem roku izaći u susret.

Kada izaberete proizvod koji želite da kupite, pritisnite dugme “Ubaci u korpu”. Ovo ponovite za sve predmete koje želite da naručite.

U svakom trenutku možete da idete na opciju “Korpa” kako biste pogledali svoj izbor i ukoliko je potrebno, korigovali njen sadržaj ili broj komada.

U sledećem koraku potrebno je da popunite podatke o naručiocu i adresi isporuke. Moguće je dati različitu adresu naručioca i adresu isporuke, što je praktično ukoliko kupujete poklon za nekoga, ukoliko želite da vam pošiljka bude isporučena na adresu posla i u sličnim situacijama.

Kada završite poručivanje, putem maila ćete dobiti potvrdu porudžbine. Takođe, bićete dodatno obavešteni putem emaila ili kontakt telefona kada možete očekivati dostavu.

Plaćanje izabranih proizvoda možete obaviti na neki od sledećih načina:

– uplatnicom na šalteru svake banke ili pošte

– pouzećem (prilikom dostave proizvoda)

– e bankingom

– virmanski (za pravna lica)

Isporuka se vrši putem kurirske službe City Express, uslugom danas za sutra. Roba koju ste poručili stići će na navedenu adresu u roku od 1 do 3 radnih dana od dana poručivanja, o čemu ćete biti preciznije obavešteni. Pošiljke koje se šalju u petak,  biće isporučene u subotu ili ponedeljak, zavisno od mesta isporuke. Tokom vikenda kurirske službe ne preuzimaju pošiljke, tako da se porudžbine primljene subotom i nedeljom prebacuju u ponedeljak.

Troškovi isporuke za porudžbine manje od 10.000 dinara padaju na teret kupca i obračunavaju se prema važećem cenovniku kuriske službe, a u zavisnosti od  vrednosti i težine paketa. Troškovi isporuke su prikazani tokom procesa kupovine  u „Korpi“. Za sve porudžbine veće od 10.000 dinara, isporuka je besplatna, odnosno troškovi isporuke padaju na teret TR BeeCool.

U slučaju da vas kurir ne pronađe na navedenoj adresi, kontaktiraće vas telefonom i pokušaće dostavu sledećeg dana. U slučaju da vas ne pronađe na adresi ni sledećeg dana, poručena roba se vraća pošiljaocu.

Zaštita privatnosti korisnika

TR BeeCool se obavezuje da će čuvati privatnost svih svojih kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u TR BeeCool, kao i poslovni partneri, odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

 Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka potrebnih za online transakciju, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje banka preko koje plaćate, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke.

Shodno Zakonu o zaštiti potrošača, TR BeeCool obezbeđuje predugovorno obaveštavanje potrošača koje se ogleda u sledećem.

Svaki proizvod na web sajtu www.beecool.rs je detaljno opisan, sa prikazom osnovnih funkcionalnosti, materijalom i dimenzijama. To je prikazano kraćim i dužim tekstualnim opisom, fotografijama i gde god je moguće, video sadržajem. Ipak, ne možemo da garantujemo da su prikazi proizvoda u potpunosti bez grešaka.

Cene svih proizvoda na sajtu jasno su vidljive i izražene su u dinarima sa uključenim PDV-om. Troškovi isporuke transparentno su prikazani tokom procesa poručivanja u „Korpi“.

Detalji u vezi procesa kupovineplaćanja, načinu i roku isporuke, kao i postupku po pritužbi potrošača, jasno su dati na za to određenim stranama.

Potrošač  ima pravo na jednostrani otkaz ugovora o kupovini, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakona o elektronskoj kupovini, kao i na osnovu krovnog  Zakona o trgovini i tom prilikom troškovi povraćaja sredstava i robe padaju na teret potrošača.  Ugovor o kupovini može da se otkaže i na osnovu reklamacionog procesa.

TR BeeCool pruža podršku potrošačima tokom procesa reklamacije za proizvode sa i bez garantnog lista. Takođe, na raspolaganju je za sva pitanja i savete u vezi korišćenja, montaže i funkcionalnosti kupljenih proizvoda.

TR BeeCool obezbeđuje dokument Opšti uslovi kupovine prilikom procesa poručivanja. Neophodno je da se potrošač saglasi sa datim Opštim uslovima kupovine obeležavanjem checkboxa na samom kraju procesa poručivanja.